Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04166nmm a2200325 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000009053 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210506112246.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2007 spc|||||s o0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0009-05360 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Fina, Xavier |
9 (RLIN) |
803 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Estudi comparatiu de sistemes formatius i escoles de circ en l'àmbit internacional |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] : |
Resto del título |
Pla Integral del Circ a Catalunya, 2007 / |
Mención de responsabilidad etc. |
Xavier Fina, ICC Consultors Culturals |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Gabinet Tècnic, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2007 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Aquest estudi té per objectiu recollir les experiències més significatives de formació circense a fi de treure’n conclusions aplicables a la realitat catalana. <br/>L’estudi planteja una doble perspectiva d’anàlisi: una aproximació a cinc sistemes nacionals de formació i a quatre escoles concretes. S’ha desenvolupat en dues fases: en la primera fase s’ha portat a terme una recerca exhaustiva, a partir de fonts secundàries i de consultes a la xarxa, com a pas previ per procedir a la selecció dels casos a analitzar. En fer l’elecció dels casos s’han tingut en compte dos criteris bàsics: donar prioritat a aquelles experiències més rellevants i prescindir de les realitats més llunyanes en termes geogràfics a fi de possibilitar una anàlisi in situ. <br/>Un cop feta la selecció, la segona fase ha consistit en l’anàlisi dels sistemes formatius en les arts del circ de Bèlgica, França, Gran Bretanya, Itàlia i el Quebec. Les experiències seleccionades volen servir per presentar diferents models de gestió i d’organització de la formació en arts del circ. Així, el primer referent, liderat per França i compartit per altres països com Bèlgica, es caracteritza per un model de formació marcat per la titularitat pública i amb una implicació directa de l’Administració. D’altra banda, el segon model és el que representen escoles amb un perfil més independent que estableixen col·laboracions tant amb el sector privat com amb el públic, així com amb algunes universitats; aquest és el cas, per exemple, del Regne Unit. Finalment, també s’ha cregut interessant l’anàlisi del model del Quebec, molt vinculat a l’èxit internacional de la companyia Cirque du Soleil i del cas Italià, on noves experiències com l’aposta que es fa a Torí pot mostrar possibles camins per avançar en el suport a la formació en circ. <br/>L’estudi culmina amb un apartat de síntesi comparativa i conclusions. (Font: Introducció) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
595 ## - Sumario |
Sumario |
I. Introducció -- II. Anàlisis de models : sistemes formatius i escoles de circ: 1. El circ a Bèlgica: 1.1. El sistema formatiu belga ; 1.2. L’Escola Superior d’Arts del Circ (ESAC) ; 2. El circ a França: 2.1. El sistema formatiu francès ; 2.2. El Centre Nacional d’Arts del Circ (CNAC) ; 3. El circ a la Gran Bretanya: 3.1. El sistema formatiu anglès ; 3.2. The Circus Space ; 4. El circ a Itàlia: 4.1. El sistema formatiu italià ; 4.2. L’Escola de Circ Vertigo de Torí ; 5. El circ al Quebec: 5.1. El sistema formatiu quebequès -- III. Síntesi comparativa i conclusions |
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Catalunya. |
Unidad subordinada |
Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació. |
-- |
Gabinet Tècnic |
9 (RLIN) |
1547 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Sistemes_formatius_circ.pdf">http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Sistemes_formatius_circ.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |