Estudi comparatiu de sistemes formatius i escoles de circ en l'àmbit internacional (Registro nro. 37813)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04166nmm a2200325 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009053
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210506112246.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr||||||||||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2007 spc|||||s o0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0009-05360
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Fina, Xavier
9 (RLIN) 803
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Estudi comparatiu de sistemes formatius i escoles de circ en l'àmbit internacional
Tipo de material [Recurs electrònic] :
Resto del título Pla Integral del Circ a Catalunya, 2007 /
Mención de responsabilidad etc. Xavier Fina, ICC Consultors Culturals
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, Gabinet Tècnic,
Fecha de publicación distribución etc. 2007
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Aquest estudi té per objectiu recollir les experiències més significatives de formació circense a fi de treure’n conclusions aplicables a la realitat catalana. <br/>L’estudi planteja una doble perspectiva d’anàlisi: una aproximació a cinc sistemes nacionals de formació i a quatre escoles concretes. S’ha desenvolupat en dues fases: en la primera fase s’ha portat a terme una recerca exhaustiva, a partir de fonts secundàries i de consultes a la xarxa, com a pas previ per procedir a la selecció dels casos a analitzar. En fer l’elecció dels casos s’han tingut en compte dos criteris bàsics: donar prioritat a aquelles experiències més rellevants i prescindir de les realitats més llunyanes en termes geogràfics a fi de possibilitar una anàlisi in situ. <br/>Un cop feta la selecció, la segona fase ha consistit en l’anàlisi dels sistemes formatius en les arts del circ de Bèlgica, França, Gran Bretanya, Itàlia i el Quebec. Les experiències seleccionades volen servir per presentar diferents models de gestió i d’organització de la formació en arts del circ. Així, el primer referent, liderat per França i compartit per altres països com Bèlgica, es caracteritza per un model de formació marcat per la titularitat pública i amb una implicació directa de l’Administració. D’altra banda, el segon model és el que representen escoles amb un perfil més independent que estableixen col·laboracions tant amb el sector privat com amb el públic, així com amb algunes universitats; aquest és el cas, per exemple, del Regne Unit. Finalment, també s’ha cregut interessant l’anàlisi del model del Quebec, molt vinculat a l’èxit internacional de la companyia Cirque du Soleil i del cas Italià, on noves experiències com l’aposta que es fa a Torí pot mostrar possibles camins per avançar en el suport a la formació en circ. <br/>L’estudi culmina amb un apartat de síntesi comparativa i conclusions. (Font: Introducció)
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA
Nota de detalles del sistema Dades en format PDF
Nota de detalles del sistema Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Nota de detalles del sistema Modalitat d'accés: World Wide Web
595 ## - Sumario
Sumario I. Introducció -- II. Anàlisis de models : sistemes formatius i escoles de circ: 1. El circ a Bèlgica: 1.1. El sistema formatiu belga ; 1.2. L’Escola Superior d’Arts del Circ (ESAC) ; 2. El circ a França: 2.1. El sistema formatiu francès ; 2.2. El Centre Nacional d’Arts del Circ (CNAC) ; 3. El circ a la Gran Bretanya: 3.1. El sistema formatiu anglès ; 3.2. The Circus Space ; 4. El circ a Itàlia: 4.1. El sistema formatiu italià ; 4.2. L’Escola de Circ Vertigo de Torí ; 5. El circ al Quebec: 5.1. El sistema formatiu quebequès -- III. Síntesi comparativa i conclusions
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Catalunya.
Unidad subordinada Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació.
-- Gabinet Tècnic
9 (RLIN) 1547
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Sistemes_formatius_circ.pdf">http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Sistemes_formatius_circ.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-09_0004.pdf 1200090004 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha