Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02531nam a2200193 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000000653 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20180725110428.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1995 xxk|||||| 0|| ||eng|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
0853746087 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
100 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Selwood, Sara |
9 (RLIN) |
3352 |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The Benefits of public art : |
Parte restante del título |
the polemics of permanent art in public places / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Sara Selwood |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
London : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Policy Studies Institute, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
cop. 1995 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xx, 367 p. |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Considera la trajectòria de la cultura pública a Gran Bretanya des de 1977 i examina les condicions polítiques, econòmiques i culturals en les quals s'ha desenvolupat. Les aportacions principals de l'informe són les següents: El 53% de les autoritats enquestades havien desenvolupat projectes públics en el camp de la cultura des de 1988. <br/><br/>La major part pertanyien a àrees urbanes, totes les activitats es van fer en partenariat (normalment amb entitats del sector públic), i el 75% disposava d'una política cultural pública i havia contratat especialistes del sector. El 48% de les autoritats enquestades tenien una política cultural pública, tot i que no eren implementades en un 32 %. La manca de finançament, temps i personal especialitzat eren les principals raons de la manca d'implementació. (Font: Editor) |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Illustrations -- Abbreviations -- Acknowledgements -- Executive summary -- Introduction -- Part 1. Background to public art in Britain from 1977: 1. The political, economic and cultural background ; 2. Conflicting interests and dilemmas -- Part 2. The case studies: 3. Introduction and rationale for selecting the case studies ; 4. London. The Arch, Kensington Gardens, Royal Borough of Kensington & Chelsea. Art at Broadgate, Hackney and the City of London, 1986-1994 ; 5. West Midlands. Art in Centenary Square, Birmingham, 1988-1991. Improvements to Smethwick High Street, Sandwell, 1986-1990 ; 6. Yorkshire and Humberside. The Chantreyland Sculpture Trail, Graves Park, Sheffield, 1989-1990. The Silkstone Heritage Stones, Silkstone. A Light Wave, Westgate Station, Wakefield, 1985-1988 -- Part 3. Observations, implications, policy issues and recommendations -- Appendices: 1. Those consulted ; 2. Interview schedules and topic guides, questionnaires and surveys ; 3. Analysis of surveys of local authorities ; 4. Analysis of surveys relating to case studies ; 5. Analysis of survey of arts funding bodies ; 6. Interview with Richard Serra ; 7. Agreements |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |