Creació de nous públics / (Registro nro. 44730)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04004nam a2200253 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000011137
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20191112172014.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 140617s2008 spc|||||| o0|| ||cat|d
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
110 1# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona (Província).
Unidad subordinada Grup de Treball Creació de Nous Públics
9 (RLIN) 3237
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Creació de nous públics /
Mención de responsabilidad, etc. Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura, [grup de treball] Creació de Nous Públics ; [redacció: Xavier Cubeles, BCF Consultors i Cristina Rodríguez]
246 3# - FORMA VARIANTE DEL TÍTULO
Título propiamente dicho/forma breve del título Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. CERC,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2008
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 56 f.
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Aquest text és el resultat dels treballs realitzats pel Grup de treball “Creació de nous públics”, del Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura que promou l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona. <br/><br/>El contingut d’aquest document s’estructura en els següents apartats: <br/>- Resum: es presenta de forma sintètica una síntesi dels principals continguts de l’informe. <br/>- Coneixement de la situació: s’exposen certes dades clau relatives a les estadístiques d’hàbits i pràctiques culturals de la <br/>ciutadania de la província de Barcelona, de Catalunya i de la Unió Europea. <br/>- Qüestions clau per a l’anàlisi de la situació: l’economia, la sociologia, el marketing i la publicitat han analitzat en profunditat el fenomen del consum cultural. Com a resultat d’aquestes reflexions, s’han fet certes aportacions teòriques d’interès que ajuden a comprendre amb major profunditat les pautes de comportament del públic cultural, les quals es presenten de forma resumida. <br/>- Instruments i línies d’actuació: es presenten algunes de les pràctiques realitzades a altres països de cara a la generació de nous públics, que poden ser consultades en els annexos. <br/>- Finalment, es detallen les referències bibliogràfiques i documentals consultades. (Font: Presentació)
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES
Nota del formato físico adicional disponible També disponible còpia digitalitzada (.pdf) al web
URL <a href="https://www.diba.cat/es/web/cerc/documents">https://www.diba.cat/es/web/cerc/documents</a>
595 ## - Sumario
Sumario 1. Presentació -- 2. Coneixement de la situació -- 3. Qüestions clau per a l'anàlisi de la situació La cultura: un bé d'experiència ; El capital de consum cultural ; La formació del capital de consum individual en cultura: l'aprenentatge d'unes habilitats ; La formació del capital de consum social en cultura: els efectes contagi en el mercat ; La sobreoferta de productes culturals i l'escassetat d'atenció ; El mercat i el sector públic: complementaris per a garantir un consum cultural socialment beneficiós ; Altres factors econòmics: la renda i el preu ; El consum cultural i la satisfacció de necessitats humanes ; La posició social de les persones com a factor determinant del consum cultural ; La variable generacional com a factor determinant del consum cultural ; El marketing cultural ; Elements que configuren el marketing cultural ; Valoració de la qualitat dels serveis culturals i del grau de satisfacció dels consumidors -- 4. Instruments i línies d'actuació -- 5. Annexos: Annex 1. Operació de marketing ; Annex 2. Pla de comunicació ; Annex 3. Programa de noves audiències de l'Arts Council of England ; Annex 4. Els líders d'opinió o usuaris model ; Annex 5. El test drive, la primera experiència artística com a prova ; Annex 6. Les estratègies creatives del festival Folle journée de Nantes ; Annex 7. El programa de descoberta de la London Symphony Orchestra ; Annex 8. Els programes de mediació cultural de la Maison Théâtre de Montreal ; Annex 9. Projecte de connexió de xarxes ; Annex 10. L'estratègia per tot els públics del Birmingham Contemporary Music Group -- 6. Referències bibliogràfiques generals
700 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE PERSONAL
9 (RLIN) 331
Nombre de persona Cubeles, Xavier
9 (RLIN) 17467
Nombre de persona Rodríguez, Cristina
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona (Província).
Unidad subordinada Centre d'Estudis i Recursos Culturals
9 (RLIN) 309
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura
9 (RLIN) 1813
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015   S 01293 1900144498 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha