Més enllà del binomi cultura i educació: aproximacions des de l'àmbit local (Registro nro. 46247)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03590nam a2200241 i 4500
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20191025134657.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr |||||||||||
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 191024s2018 spc|||||s||||o0|||||cat dd
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Més enllà del binomi cultura i educació: aproximacions des de l'àmbit local
Medio físico [Recurs electrònic] /
Mención de responsabilidad, etc. [promoguda pel Centre d'Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona ; coordinació metodològica suport tècnic i de contingut: Marga Julià Sotomayor; suport tècnic i de contingut: Inés Crosas Renom; recerca documental i d'autors: Roser Mendoza]
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1a ed.
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Barcelona :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Diputació de Barcelona,
Fecha de publicación, distribución, etc. 2018
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 188 p. : digital, fitxer PDF (3,19 Mb)
490 1# - MENCIÓN DE COLECCIÓN
Colección Estudis. Cultura ;
Número de volumen 2
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN El Centre d'Estudis i Recursos Culturals de la Diputació de Barcelona impulsa el monogràfic Més enllà del binomi cultura i educació: Aproximacions des de l'àmbit local amb la convicció que els municipis poden contribuir, amb la seva política cultural, a l'educació dels ciutadans del segle XXI. Ara bé, perquè això sigui possible, cal aprofundir en les relacions entre els àmbits de l'educació i la cultura; ampliar, millorar i sistematitzar les interseccions entre els espais considerats educatius i els que anomenem culturals.<br/>Si bé no és cap novetat afirmar que la cultura pot facilitar el camí cap a una educació integral, cal fer un pas endavant per assumir la corresponsabilitat en l'educació i portar-la a la pràctica.<br/>El treball comprèn catorze articles que aporten mirades diverses a les relacions entre la cultura, l'educació i el món local. Sense pretensió d'exhaustivitat, pensem que aquestes catorze visions poden contribuir al debat sobre les necessàries relacions entre l'educació i la cultura, així com orientar els ajuntaments a l'hora de dissenyar les seves polítiques públiques de cultura i educació. (Font: Editor)
530 ## - NOTA DE FORMATOS FÍSICOS ADICCIONALES DISPONIBLES
Nota del formato físico adicional disponible Versió electrònica del mateix títol en paper
595 ## - Sumario
Sumario Presentació -- Algunes idees sobre l'espècie humana / Eulàlia Bosch -- Educació cultural, artística i estètica des de la diversitat / Gemma Carbó Ribugent -- Ciutats, cultura i educació. Formació intercultural per a la convivència i el bon viure / Lucina Jiménez López -- Educació, cultura, comunitat (transformació social al Prat de Llobregat) / Rafa Milán -- La importància d’hibridar les arts i l’educació per afavorir la consciència imaginativa / Fernando Hernández-Hernández -- Què pot aprendre una institució cultural del porno feminista? / María Acaso -- Pedagogies culturals i comunitats d’aprenentatge en espais no formals i informals / Judit Vidiella Pagès -- L'escola de música ja és al carrer / Nando Cruz -- L’escola de música ja és al carrer / Nando Cruz -- Parlem de biblioteques / Magalí Homs, Roser Ros i Vilanova -- La biblioteca, centre de gravetat de l’escola / Jaume Centelles Pastor -- Entre art i educació. Institucions híbrides, pràctiques experimentals i territoris per definir / Ramon Parramon Arimany -- A la intempèrie. Explorant espais d'aprenentatge des de les arts / Dolors Juarez Vives -- Teatres i escoles / Escoles i teatres / Margarida Troguet i Taull -- Construir compromís amb l'educació des dels museus locals / Carles García Hermosilla
710 1# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Barcelona (Província).
9 (RLIN) 309
Unidad subordinada Centre d'Estudis i Recursos Culturals
830 ## - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO DE COLECCIÓN--TÍTULO UNIFORME
Título Uniforme Estudis (Barcelona. Província)
Nombre de una parte o sección de una obra Cultura ;
Designación numérica/secuencial del volumen 2
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICO
Nota pública <a href="E-Link">E-Link</a>
Identificador uniforme del recurso <a href="https://www.diba.cat/web/cerc/documents">https://www.diba.cat/web/cerc/documents</a>
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item e-Libro
Existencias
Suprimido Perdido Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Identificador uniforme del recurso Precio efectivo desde Koha tipo de item
    Universal Decimal Classification   Disponible Disponible Estudis del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 24/10/2019 C   E190072 E190072 24/10/2019 http://cercles.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=01a8fa3de0955f4e31b3a386fb9040b7 24/10/2019 e-Libro

Con tecnología Koha