Òmnibus de la Generalitat de Catalunya. Onades I-II, 2014 [Recurs electrònic] / Cristina Azqueta

By: Azqueta, Cristina.
Catalunya. Departament de Cultura.
Publisher: [Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014Description: 20 p. : digital, fitxer PDF (1,38 Mb).Series: DeCultura: 6Online resources: E-Doc | E-Link Summary: Mostrem els principals resultats de les preguntes que el Departament de Cultura ha inclòs en la primera i en la segona onada de l’enquesta òmnibus de la Generalitat de Catalunya d’enguany. Els sondejos s’han realitzat a través del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), organisme autònom adscrit al Departament de la Presidència que proporciona informació periòdica i puntual sobre l’evolució de l’opinió pública catalana. La despesa en cultura, la participació dels catalans en les diferents activitats culturals i les preferències de la població pel que fa a la llengua a l’hora de consumir béns i productes culturals són els tres principals eixos del qüestionari. Pel que fa a la despesa, els resultats del sondeig indiquen en quina mesura els descomptes, les ofertes i les jornades gratuïtes determinen l’assistència de la població a les activitats culturals. Així també, mostren l’evolució del consum de continguts digitals en el context econòmic actual, i estableixen una comparativa entre els que són gratuïts i els que són de pagament. La presentació inclou, a més, un apartat sobre la freqüència de les visites a les biblioteques i dos més referits als descomptes al cinema. Pel que fa a la participació, el qüestionari proporciona informació sobre les activitats culturals amb més assistència. En concret, un dels punts fa referència als festivals que se celebren durant l’estiu a Catalunya. Alhora, l’informe permet conèixer les xifres d’associació cultural i el grau d’implicació dels catalans en les organitzacions a què pertanyen. Respecte de la llengua, l’enquesta indica quines són les preferències de la població quant a llibres, cinema, teatre, i també a l’hora d’escoltar música. El fet de poder disposar dels resultats de la primera i de la segona onada de l’enquesta ha permès fer una anàlisi comparativa de determinades variables en funció de la seva evolució temporal. (Font: Presentació)
Tags from this library: No tags from this library for this title.
    average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Mostrem els principals resultats de les preguntes que el Departament de Cultura ha inclòs en la primera i en la segona onada de l’enquesta òmnibus de la Generalitat de Catalunya d’enguany. Els sondejos s’han realitzat a través del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), organisme autònom adscrit al Departament de la Presidència que proporciona informació periòdica i puntual sobre l’evolució de l’opinió pública catalana. La despesa en cultura, la participació dels catalans en les diferents activitats culturals i les preferències de la població pel que fa a la llengua a l’hora de consumir béns i productes culturals són els tres principals eixos del qüestionari. Pel que fa a la despesa, els resultats del sondeig indiquen en quina mesura els descomptes, les ofertes i les jornades gratuïtes determinen l’assistència de la població a les activitats culturals. Així també, mostren l’evolució del consum de continguts digitals en el context econòmic actual, i estableixen una comparativa entre els que són gratuïts i els que són de pagament. La presentació inclou, a més, un apartat sobre la freqüència de les visites a les biblioteques i dos més referits als descomptes al cinema. Pel que fa a la participació, el qüestionari proporciona informació sobre les activitats culturals amb més assistència. En concret, un dels punts fa referència als festivals que se celebren durant l’estiu a Catalunya. Alhora, l’informe permet conèixer les xifres d’associació cultural i el grau d’implicació dels catalans en les organitzacions a què pertanyen. Respecte de la llengua, l’enquesta indica quines són les preferències de la població quant a llibres, cinema, teatre, i també a l’hora d’escoltar música. El fet de poder disposar dels resultats de la primera i de la segona onada de l’enquesta ha permès fer una anàlisi comparativa de determinades variables en funció de la seva evolució temporal. (Font: Presentació)

1. Estalvi en cultura: 1.1. Despesa cultural ; 1.2. Consum de continguts en línia gratuïts i de pagament ; 1.3. Consum segons ofertes i descomptes culturals ; 1.4. Descomptes al cinema ; 1.5. Visites a les biblioteques -- 2. Participació cultural: 2.1. Assistència a activitats culturals ; 2.2. Festivals d’estiu ; 2.3. Activitats culturals segons participació ; 2.4. Associació cultural -- 3. Llengua dels productes culturals: 3.1. Llengua dels productes culturals -- 4. Principals titulars durant els períodes de treball de camp -- Annex: notes metodològiques

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha

Iconos diseñados por Freepik desde www.flaticon.com con licencia CC 3.0 BY