Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Producta50 : [una introducció a algunes de les relacions que es produeixen entre la cultura i l'economia] / YProductions (eds.)

Colaborador(es): Detalles de publicación: Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, 2007Descripción: 307 pISBN:
  • 9788439374176
Formatos físicos adicionales:Resumen: Producta50: Una introducció a algunes de les relacions que es produeixen entre la cultura i l'economia presenta una compilació de textos amb els quals, des de diferents òptiques i aproximacions, es busca definir un marc de reflexió i debat en el qual l'economia i la cultura entrin en relació. En aquest llibre es parla de polítiques culturals, gentrificació, processos de producció de marca, valor de la cultura, propietat intel·lectual, coneixement i sabers, mercats, ciutats, intangibles, cures i, òbviament, del treball cultural. Per a això s'ha convidat una sèrie d'autores i autors que des de diferents disciplines puguin abordar de forma crítica les diferents problemàtiques que vertebraran aquest llibre. (Font: Editor)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libro Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala General S 01386 1 Disponible 1900172477

Versió en línia disponible a

http://es.scribd.com/doc/2226701/Producta-50

Introducció / YProductions -- GPS de Producta50 / YProductions -- La Marca i el Passat: Estratègies de Lluita per l’Espai Social a la Barcelona Postindustrial / Mari Paz Balibrea -- De la Planificació a les Pràctiques de Producció Metropolitana: Dilemes Polítics sobre la Generació d’Espai Públic Urbà / Jordi Bonet -- Els Fabricants d’Espectacles amb Ocupació Discontínua / Antonella Corsani -- Instint Basic: Trauma i Re-atrinxerament 2000-2004 / Anthony Davies -- Mercats, Antimercats i l’Economia de la Xarxa / Manuel DeLanda -- La Creació, la Intel·ligència, el fet Col·lectiu, zemos98 / Pedro Jiménez -- El Funcionament dels Signes i de les Semiòtiques en el Capitalisme Contemporani / Maurizio Lazzarato -- Fer Negocis i Viure’ls a Barcelona: Espai de Marca, Valor de Marca i Poder de Marca / Celia Lury -- Barcelona i la Paradoxa del Barroc / Jorge Luis Marzo -- Hotel Barcelona / Donald McNeill -- Una Nova pagesia Cultural? La “Política Econòmica de l’Art” Revisitada / Mao Mollona -- La Cara Oculta del Consum / Susana Narotzky -- La Riquesa i la Ciutat / Emmanuel Rodríguez -- In the Mood for Work Pot la representació alterar els processos de valoració del treball cultural? / María Ruido+Jaron Rowan -- Art i Economia: la Creació de Valor en el Capitalisme Cognitiu / Enzo Rullani -- La Lluita Lliure i la Identitat Nacional Mexicana / Adela Santana -- Estratègies Creatives de Patrimonialització de la Identitat - La Marca País / Tristes Tópicos -- Marca País, Mèxic: Únic, divers i més enllàde l’hospitalitat / Joaquin Barriendos -- Marca País, Xile: All ways surprising / Cristián Gómez Moya -- Sostenir el Contacte. Tasca Comunicativa en l’Atenció Domiciliària / Cristina Vega Solís -- Va ser Culpa del Mercat: (explicació dilatòria - acció decisiva - tendència dissipadora) / Marina Vishmidt -- Comprovació de la Realitat: Vivim en un Món Immaterial? / Steve Wright

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha