Creació de nous públics [Recurs electrònic] / Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura, [grup de treball] Creació de Nous Públics ; [redacció: Xavier Cubeles, BCF Consultors i Cristina Rodríguez]
Detalles de publicación: Barcelona : CERC, 2008Descripción: 57 p. : digital, fitxer PDF (610,38 Mb)Otro título:- Fòrum de Regidors i Regidores de Cultura
- Versió electrònica del mateix títol en paper
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | URL | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e-Libro | Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital | Estudis del CERC | E090207 | Accés al document | Disponible (Disponible) | E090207 |
Versió electrònica del mateix títol en paper
1. Presentació -- 2. Coneixement de la situació -- 3. Qüestions clau per a l'anàlisi de la situació La cultura: un bé d'experiència ; El capital de consum cultural ; La formació del capital de consum individual en cultura: l'aprenentatge d'unes habilitats ; La formació del capital de consum social en cultura: els efectes contagi en el mercat ; La sobreoferta de productes culturals i l'escassetat d'atenció ; El mercat i el sector públic: complementaris per a garantir un consum cultural socialment beneficiós ; Altres factors econòmics: la renda i el preu ; El consum cultural i la satisfacció de necessitats humanes ; La posició social de les persones com a factor determinant del consum cultural ; La variable generacional com a factor determinant del consum cultural ; El marketing cultural ; Elements que configuren el marketing cultural ; Valoració de la qualitat dels serveis culturals i del grau de satisfacció dels consumidors -- 4. Instruments i línies d'actuació -- 5. Annexos: Annex 1. Operació de marketing ; Annex 2. Pla de comunicació ; Annex 3. Programa de noves audiències de l'Arts Council of England ; Annex 4. Els líders d'opinió o usuaris model ; Annex 5. El test drive, la primera experiència artística com a prova ; Annex 6. Les estratègies creatives del festival Folle journée de Nantes ; Annex 7. El programa de descoberta de la London Symphony Orchestra ; Annex 8. Els programes de mediació cultural de la Maison Théâtre de Montreal ; Annex 9. Projecte de connexió de xarxes ; Annex 10. L'estratègia per tot els públics del Birmingham Contemporary Music Group -- 6. Referències bibliogràfiques generals
No hay comentarios en este titulo.