Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local

Guia per elaborar un pla de lectura municipal: 10 passos a seguir [Recurs electrònic] / [Gerència de Serveis de Biblioteques, Centre d’Estudis i Recursos Culturals ; coord.: Maria de Vallibana Serrano]

Colaborador(es): Detalles de publicación: Barcelona : Diputació de Barcelona, 2024Descripción: 43 p. : digital, fitxer PDF (62,04 Mb)Recursos en línea: Resumen: En un format pràctic i visual, aquesta guia fa un resum de les principals reflexions i recomanacions sortides del document Orientacions per a l’elaboració de Plans de lectura municipals. Aporta una síntesi i proposa una metodologia que ha de servir de base per al desenvolupament d’un pla de lectura. A més d’oferir conceptes bàsics sobre què és un pla de lectura i en quin context s’ha de posar en marxa, es detallen els elements que el constitueixen, i es donen recursos per treballar-los: l’anàlisi de la situació de partida, dels agents responsables i la seva organització, el públic destinatari, la formulació dels objectius; la programació i el seu desenvolupament, els recursos econòmics, l’avaluació i la difusió. De cada pas es desenvolupa el què, qui, com i quan, i s’acompanya amb una “Caixa d’eines” amb models, exemples i plantilles, que poden ser útils alhora de posar-se a fer la redacció del pla. Les recomanacions recollides en aquesta metodologia s’hauran d’adaptar a les condicions concretes de cada municipi i a les circumstàncies específiques en les quals es desenvolupi cada pla de lectura. (Font: Editor)
Lista(s) en las que aparece este ítem: Novetats 2024 (Juliol/Agost)
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica URL Estado Fecha de vencimiento Código de barras
e-Libro e-Libro Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital General E240026 Accés al document Disponible E240026

Presentació -- Introducció -- El pla de lectura municipal en 10 passos -- PAS 1. Garantir complicitats i aliances -- PAS 2. Dissenyar la metodologia -- PAS 3. Desplegar la comunicació i la difusió -- PAS 4. Fer la diagnosi de l’estat de la lectura al municipi -- PAS 5. Identificar i prioritzar les necessitats i els reptes locals -- PAS 6. Definir l’estratègia -- PAS 7. Dissenyar les línies d’acció -- PAS 8. Fixar un pressupost -- PAS 9. Redactar el pla -- PAS 10. Avaluar el procés, els resultats i les accions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local

Con tecnología Koha