Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
04653nmm a2200337 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000009139 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20210512111000.0 |
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Campo de control de longitud fija |
cr|||||||||||| |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2005 spc|||||s 0|| ||cat|d |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0009-13960 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Critical links |
Tipo de material |
[Recurs electrònic] : |
Resto del título |
aprenentatge en les arts i desenvolupament acadèmic i social de l'estudiant / |
Mención de responsabilidad etc. |
[editat per:] Sergi Benedicto i Bonilla |
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR |
Características del archivo de ordenador |
Dades |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, Gabinet Tècnic, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2005 |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Aquest document és una síntesi del text “Critical Links: Learning in the Arts and Student Academic and Social Development” elaborat el 2002 per l’Arts Education Partnership dels Estats Units d’Amèrica.<br/>“Critical Links” és un compendi d’estudis que analitzen els efectes de l’aprenentatge artístic sobre el desenvolupament cognitiu, social i acadèmic dels alumnes. Aquests estudis es troben agrupats en cinc àmbits: dansa, teatre, multiarts, música i arts visuals.<br/>El present document segueix la següent estructura: es presenta l’assaig general de cada àmbit seguit de les dues fitxes dels estudis presentats. A continuació, es sintetitza l’assaig on s’aborda la transferència dels aprenentatges obtinguts de l’ensenyament artístic a altres camps del coneixement. Finalment s’inclou una bibliografia general sobre la relació art-educació, així com sobre cada àmbit i el fenomen de la transferència. (Font: Resum) |
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA |
Nota de detalles del sistema |
Dades en format PDF |
|
Nota de detalles del sistema |
Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader |
|
Nota de detalles del sistema |
Modalitat d'accés: World Wide Web |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Dansa: A. Informant i reformant la recerca en dansa educativa / Karen Kohn Bradley ; 1. Fitxa de l’estudi Art i Comunitat: Creació de coneixement mitjançant el servei en la dansa ; 2. Fitxa de l’estudi Avaluació de les habilitats de pensament creatiu en estudiants d’educació secundària: una comparació dels efectes de fer o no fer classes de dansa -- Teatre: B. Recerca sobre el teatre a l’educació / James S. Catterall ; 1. Fitxa de l’estudi Efectes del teatre creatiu en les habilitats orals i socials de nens amb dificultats d’aprenentatge ; 2. Fitxa de l’estudi Nadie Papers No.1, Teatre, llengua i aprenentatge. Informes del projecte de recerca de teatre i llengua del Centre de Parla i Teatre -- Multiarts: C. Senyals prometedores d’efectes positius: lliçons dels estudis de multiarts / Rob Horowitz, Jaci Webb-Dempsey ; 1. Fitxa de l’estudi Les escoles del Programa A+: efectes a l’escola, la comunitat, el professor, i l’estudiant ; 2. Fitxa de l’estudi Resultats al test S.A.T. d’alumnes que estudien les arts: què podem i què no podem concloure sobre la seva associació -- Música: D. Una visió general de la recerca en música i aprenentatge / Larry Scripp ; 1. Fitxa de l’estudi Pot servir la música per ensenyar a llegir? ; 2. Fitxa de l’estudi Efectes de tres anys de formació en piano en el desenvolupament cognitiu dels nens -- Arts Visuals: E. Reflexions sobre els estudis d’educació amb arts visuals / Terry L. Baker ; 1. Fitxa de l’estudi Arts, llengua i coneixement: un estudi experimental del potencial de les arts visuals per valorar l’aprenentatge acadèmic dels estudiants de llengües minoritàries ; 2. Fitxa de l’estudi Investigant l’impacte educacional i el potencial del Currículum de Pensament Visual del Museu d’Art Modern de Nova York: Informe final -- Les arts i la transferència de coneixements / James S. Catterall -- Bibliografia |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Benedicto i Bonilla, Sergi, |
Término indicativo de función |
ed. |
9 (RLIN) |
1631 |
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Catalunya. |
Unidad subordinada |
Departament de Cultura. |
-- |
Gabinet Tècnic |
9 (RLIN) |
987 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) |
<a href="http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Critical%20links.pdf">http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Critical%20links.pdf</a> |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
e-Libro |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Universal Decimal Classification |