Critical links (Registro nro. 37853)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 04653nmm a2200337 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000009139
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20210512111000.0
007 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FÍSICA
Campo de control de longitud fija cr||||||||||||
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA
Campo de control de longitud fija 130626s2005 spc|||||s 0|| ||cat|d
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA
Número de control del sistema 0009-13960
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de origen ES-BaOER
Lengua de catalogación cat
Centro transcriptor ES-BaOER
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Critical links
Tipo de material [Recurs electrònic] :
Resto del título aprenentatge en les arts i desenvolupament acadèmic i social de l'estudiant /
Mención de responsabilidad etc. [editat per:] Sergi Benedicto i Bonilla
256 ## - CARACTERÍSTICAS DEL ARCHIVO DE ORDENADOR
Características del archivo de ordenador Dades
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Lugar de publicación distribución etc. Barcelona :
Nombre del editor distribuidor etc. Generalitat de Catalunya, Departament de Cultura, Gabinet Tècnic,
Fecha de publicación distribución etc. 2005
520 ## - NOTA DE RESUMEN
Resumen Aquest document és una síntesi del text “Critical Links: Learning in the Arts and Student Academic and Social Development” elaborat el 2002 per l’Arts Education Partnership dels Estats Units d’Amèrica.<br/>“Critical Links” és un compendi d’estudis que analitzen els efectes de l’aprenentatge artístic sobre el desenvolupament cognitiu, social i acadèmic dels alumnes. Aquests estudis es troben agrupats en cinc àmbits: dansa, teatre, multiarts, música i arts visuals.<br/>El present document segueix la següent estructura: es presenta l’assaig general de cada àmbit seguit de les dues fitxes dels estudis presentats. A continuació, es sintetitza l’assaig on s’aborda la transferència dels aprenentatges obtinguts de l’ensenyament artístic a altres camps del coneixement. Finalment s’inclou una bibliografia general sobre la relació art-educació, així com sobre cada àmbit i el fenomen de la transferència. (Font: Resum)
538 ## - NOTA DE DETALLES DEL SISTEMA
Nota de detalles del sistema Dades en format PDF
Nota de detalles del sistema Requeriments del sistema per a PC i Apple Macintosh: navegador WWW Microsoft Internet Explorer o Netscape; lector Adobe Acrobat Reader
Nota de detalles del sistema Modalitat d'accés: World Wide Web
595 ## - Sumario
Sumario Dansa: A. Informant i reformant la recerca en dansa educativa / Karen Kohn Bradley ; 1. Fitxa de l’estudi Art i Comunitat: Creació de coneixement mitjançant el servei en la dansa ; 2. Fitxa de l’estudi Avaluació de les habilitats de pensament creatiu en estudiants d’educació secundària: una comparació dels efectes de fer o no fer classes de dansa -- Teatre: B. Recerca sobre el teatre a l’educació / James S. Catterall ; 1. Fitxa de l’estudi Efectes del teatre creatiu en les habilitats orals i socials de nens amb dificultats d’aprenentatge ; 2. Fitxa de l’estudi Nadie Papers No.1, Teatre, llengua i aprenentatge. Informes del projecte de recerca de teatre i llengua del Centre de Parla i Teatre -- Multiarts: C. Senyals prometedores d’efectes positius: lliçons dels estudis de multiarts / Rob Horowitz, Jaci Webb-Dempsey ; 1. Fitxa de l’estudi Les escoles del Programa A+: efectes a l’escola, la comunitat, el professor, i l’estudiant ; 2. Fitxa de l’estudi Resultats al test S.A.T. d’alumnes que estudien les arts: què podem i què no podem concloure sobre la seva associació -- Música: D. Una visió general de la recerca en música i aprenentatge / Larry Scripp ; 1. Fitxa de l’estudi Pot servir la música per ensenyar a llegir? ; 2. Fitxa de l’estudi Efectes de tres anys de formació en piano en el desenvolupament cognitiu dels nens -- Arts Visuals: E. Reflexions sobre els estudis d’educació amb arts visuals / Terry L. Baker ; 1. Fitxa de l’estudi Arts, llengua i coneixement: un estudi experimental del potencial de les arts visuals per valorar l’aprenentatge acadèmic dels estudiants de llengües minoritàries ; 2. Fitxa de l’estudi Investigant l’impacte educacional i el potencial del Currículum de Pensament Visual del Museu d’Art Modern de Nova York: Informe final -- Les arts i la transferència de coneixements / James S. Catterall -- Bibliografia
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA
Nombre de persona Benedicto i Bonilla, Sergi,
Término indicativo de función ed.
9 (RLIN) 1631
710 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial Catalunya.
Unidad subordinada Departament de Cultura.
-- Gabinet Tècnic
9 (RLIN) 987
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS
Identificador Uniforme del Recurso (URI) <a href="http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Critical%20links.pdf">http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/Cultura/Documents/Arxiu/Arxius%20GT/Critical%20links.pdf</a>
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA)
Koha [por defecto] tipo de item e-Libro
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías Universal Decimal Classification
Existencias
Suprimido Estado de pérdida Estropeado No para préstamo Código de colección Localización permanente Localización actual Localización en estanterías Fecha de adquisición Signatura completa Código de barras Fecha última consulta Número de ejemplar Fecha del precio de reemplazo Tipo de item de Koha
      Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Repositori digital 11/09/2015 E-09_0042.pdf 1200090042 11/09/2015 1 11/09/2015 e-Libro

Con tecnología Koha