Med-Urbs : (Registro nro. 41311)

Detalles MARC
000 -CABECERA
Campo de control de longitud fija 03890nam a2200277 a 4500
001 - NÚMERO DE CONTROL
Campo de control vtls000003640
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL
Campo de control ES-BaOER
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Campo de control 20181010095520.0
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL
Campo de control de longitud fija 130626s1996 spc|||||| o0|| ||cat|d
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER)
ISBN 8487221149
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN
Agencia de catalogación original ES-BaOER
Idioma de catalogación cat
Agencia que realiza la transcripción ES-BaOER
041 0# - CÓDIGO DE IDIOMA
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado cat
-- spa
-- fre
-- eng
110 2# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Med-Urbs (Programa)
9 (RLIN) 841
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO
Título Med-Urbs :
Parte restante del título L'atenció al ciutadà des de l'administració pública = La atención al ciudadano desde la administración pública = L'attention au citoyen des l'administration publique = Attending the citizen from the public administration
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución, etc. Sabadell :
Nombre del editor, distribuidor, etc. Ajuntament,
Fecha de publicación, distribución, etc. cop. 1996
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA
Extensión 530 p.
500 ## - NOTA GENERAL
Nota general Recull els conceptes i les pautes de treball de la xarxa MAC (Millora de l'atenció al ciutadà) liderada per Sabadell, hi participen la ciutat de Bradford (Regne Unit) i Chefchauen (Marroc). MAC és una de les 48 xarxes a les quals el programa MED-URBS donà suport
520 ## - Resumen
NOTA DE RESUMEN Fins l'any 1995, el programa MED-URBS dona suport a quaranta-vuit xarxes de cooperació descentralitzada. Una d'aquestes xarxes es va anomenar MAC (millora de l’atenció al ciutadà) liderada per la ciutat de Sabadell (Espanya) que va treballar conjuntament amb les ciutats de Bradford (Regne Unit) i Chefchauen (Marroc). <br/>MAC pretén ser un projecte integral i interdepartamental per a la millora de l'atenció que reben els ciutadans i les ciutadanes quan s'adrecen a l'administració local. <br/><br/>Al llarg dels dos anys que va durar el projecte MAC, van tenir lloc un seguit de seminaris i trobades, concretament a Mohammedia, Chefchauen, Malta, Bradford, Sabadell i Roma, en els quals cada ciutat aporta les seves experiències quant a criteris, instruments i formes de treball a I'Administració pública. <br/><br/>Les ciutats participants van treballar per crear una metodologia que fos alhora practica i eficaç per al tractament de les necessitats i les demandes dels ciutadans. <br/><br/>L’elaboració i edició d'aquest llibre respon a la voluntat de recollir els conceptes i les pautes de treball que, respecte als objectius del projecte, han aportat els participants en la xarxa. <br/><br/>Els documents aquí reunits s'han generat amb un caràcter de material de treball i amb aquest mateix caire s'ofereixen als lectors. Ells diferents nivells de concreció dels temes plantejats responen als diferents nivells reals en l’anàlisi i la plasmació dels conceptes a la realitat (també molt diversa) de les ciutats participants. (Font: Introducció)
546 ## - NOTA DE LENGUA
Nota de idioma Text políglota català, castellà, francès i anglès
595 ## - Sumario
Sumario Marc conceptual: 1. Marc legal dels serveis d’atenció al Ciutadà ; 2. El Ciutadà davant I'Administració: D'administrat a client ; 3. Gestió integrada dels serveis al Ciutadà ; 4. L'Administració informadora ; 5. L’Administració receptiva ; 6. Qualitat total i millora contínua dels serveis d'atenció al Ciutadà ; 7. Recapitulació, conclusions i línies de futur -- Instruments: 1. Model d’enquesta per avaluar la qualitat dels serveis d'informació i atenció al Ciutadà a partir de l'opinió dels usuaris ; 2. Auditoria operativa de les unitats d'informació i atenció al ciutadà ; 3. Les noves tecnologies com a facilitadores de la relació Administració-Ciutadà ; 4. El control de la qualitat aplicat als serveis d’atenció al ciutadà ; 5. Proposta per a la gestió de queixes i suggeriments ; 6. Tipologies de guies i altres materials que tenen per finalitat informar i orientar el Ciutadà ; 7. Els manuals d'atenció al Ciutadà ; 8. El perfil i la formació dels informadors ; 9. Proposta de continguts pera l'elaboració d'un manual de procediments tipus
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada MAC (Xarxa)
9 (RLIN) 842
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Sabadell.
Unidad subordinada Ajuntament
9 (RLIN) 237
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Bradford (Regne Unit).
Unidad subordinada Ajuntament
9 (RLIN) 9698
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada Chefchauen (Marroc).
Unidad subordinada Ajuntament
9 (RLIN) 9699
942 ## - ELEMENTOS KOHA
Koha tipo de item Libro
Existencias
Suprimido Perdido Estropeado Restricciones de uso No se presta Koha Colección Localización (Biblioteca) Sublocalización o Colección (subbiblioteca) Localización en estanterías Fecha de adquisición Fuente de adquisición Koha préstamos (veces que ha sido prestado) Koha signatura completa Código de barras Koha Fecha de último uso Número de ejemplar Precio efectivo desde Koha tipo de item
      Disponible Disponible General Centre d' Informació i Documentació del CERC Centre d' Informació i Documentació del CERC Sala 11/09/2015 C   S 03138 1900013376 11/09/2015 1 11/09/2015 Libro

Con tecnología Koha