Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03890nam a2200277 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000003640 |
003 - IDENTIFICADOR DE NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20181010095520.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
130626s1996 spc|||||| o0|| ||cat|d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
8487221149 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
ES-BaOER |
Idioma de catalogación |
cat |
Agencia que realiza la transcripción |
ES-BaOER |
041 0# - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código de idioma para texto, pista de sonido o título separado |
cat |
-- |
spa |
-- |
fre |
-- |
eng |
110 2# - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Med-Urbs (Programa) |
9 (RLIN) |
841 |
245 10 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Med-Urbs : |
Parte restante del título |
L'atenció al ciutadà des de l'administració pública = La atención al ciudadano desde la administración pública = L'attention au citoyen des l'administration publique = Attending the citizen from the public administration |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Sabadell : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Ajuntament, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
cop. 1996 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
530 p. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Recull els conceptes i les pautes de treball de la xarxa MAC (Millora de l'atenció al ciutadà) liderada per Sabadell, hi participen la ciutat de Bradford (Regne Unit) i Chefchauen (Marroc). MAC és una de les 48 xarxes a les quals el programa MED-URBS donà suport |
520 ## - Resumen |
NOTA DE RESUMEN |
Fins l'any 1995, el programa MED-URBS dona suport a quaranta-vuit xarxes de cooperació descentralitzada. Una d'aquestes xarxes es va anomenar MAC (millora de l’atenció al ciutadà) liderada per la ciutat de Sabadell (Espanya) que va treballar conjuntament amb les ciutats de Bradford (Regne Unit) i Chefchauen (Marroc). <br/>MAC pretén ser un projecte integral i interdepartamental per a la millora de l'atenció que reben els ciutadans i les ciutadanes quan s'adrecen a l'administració local. <br/><br/>Al llarg dels dos anys que va durar el projecte MAC, van tenir lloc un seguit de seminaris i trobades, concretament a Mohammedia, Chefchauen, Malta, Bradford, Sabadell i Roma, en els quals cada ciutat aporta les seves experiències quant a criteris, instruments i formes de treball a I'Administració pública. <br/><br/>Les ciutats participants van treballar per crear una metodologia que fos alhora practica i eficaç per al tractament de les necessitats i les demandes dels ciutadans. <br/><br/>L’elaboració i edició d'aquest llibre respon a la voluntat de recollir els conceptes i les pautes de treball que, respecte als objectius del projecte, han aportat els participants en la xarxa. <br/><br/>Els documents aquí reunits s'han generat amb un caràcter de material de treball i amb aquest mateix caire s'ofereixen als lectors. Ells diferents nivells de concreció dels temes plantejats responen als diferents nivells reals en l’anàlisi i la plasmació dels conceptes a la realitat (també molt diversa) de les ciutats participants. (Font: Introducció) |
546 ## - NOTA DE LENGUA |
Nota de idioma |
Text políglota català, castellà, francès i anglès |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Marc conceptual: 1. Marc legal dels serveis d’atenció al Ciutadà ; 2. El Ciutadà davant I'Administració: D'administrat a client ; 3. Gestió integrada dels serveis al Ciutadà ; 4. L'Administració informadora ; 5. L’Administració receptiva ; 6. Qualitat total i millora contínua dels serveis d'atenció al Ciutadà ; 7. Recapitulació, conclusions i línies de futur -- Instruments: 1. Model d’enquesta per avaluar la qualitat dels serveis d'informació i atenció al Ciutadà a partir de l'opinió dels usuaris ; 2. Auditoria operativa de les unitats d'informació i atenció al ciutadà ; 3. Les noves tecnologies com a facilitadores de la relació Administració-Ciutadà ; 4. El control de la qualitat aplicat als serveis d’atenció al ciutadà ; 5. Proposta per a la gestió de queixes i suggeriments ; 6. Tipologies de guies i altres materials que tenen per finalitat informar i orientar el Ciutadà ; 7. Els manuals d'atenció al Ciutadà ; 8. El perfil i la formació dels informadors ; 9. Proposta de continguts pera l'elaboració d'un manual de procediments tipus |
710 2# - ENCABEZAMIENTO SECUNDARIO--NOMBRE CORPORATIVO |
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
MAC (Xarxa) |
9 (RLIN) |
842 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Sabadell. |
Unidad subordinada |
Ajuntament |
9 (RLIN) |
237 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Bradford (Regne Unit). |
Unidad subordinada |
Ajuntament |
9 (RLIN) |
9698 |
|
Nombre corporativo o de jurisdicción como elemento de entrada |
Chefchauen (Marroc). |
Unidad subordinada |
Ajuntament |
9 (RLIN) |
9699 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Koha tipo de item |
Libro |