Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
03637nam a2200241 a 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
vtls000008287 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
ES-BaOER |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20160331122724.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
130626s2007 spc|||||| o0|| ||cat|d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9788439374176 |
035 ## - NÚMERO DE CONTROL DEL SISTEMA |
Número de control del sistema |
0008-28760 |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de origen |
ES-BaOER |
Lengua de catalogación |
cat |
Centro transcriptor |
ES-BaOER |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Producta50 : |
Resto del título |
[una introducció a algunes de les relacions que es produeixen entre la cultura i l'economia] / |
Mención de responsabilidad etc. |
YProductions (eds.) |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona : |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, |
Fecha de publicación distribución etc. |
2007 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
307 p. |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Resumen |
Producta50: Una introducció a algunes de les relacions que es produeixen entre la cultura i l'economia presenta una compilació de textos amb els quals, des de diferents òptiques i aproximacions, es busca definir un marc de reflexió i debat en el qual l'economia i la cultura entrin en relació. En aquest llibre es parla de polítiques culturals, gentrificació, processos de producció de marca, valor de la cultura, propietat intel·lectual, coneixement i sabers, mercats, ciutats, intangibles, cures i, òbviament, del treball cultural. Per a això s'ha convidat una sèrie d'autores i autors que des de diferents disciplines puguin abordar de forma crítica les diferents problemàtiques que vertebraran aquest llibre. (Font: Editor) |
530 ## - NOTA DE FORMATO FÍSICO ADICIONAL DISPONIBLE |
Nota de formato físico adicional disponible |
Versió en línia disponible a |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="http://es.scribd.com/doc/2226701/Producta-50">http://es.scribd.com/doc/2226701/Producta-50</a> |
595 ## - Sumario |
Sumario |
Introducció / YProductions -- GPS de Producta50 / YProductions -- La Marca i el Passat: Estratègies de Lluita per l’Espai Social a la Barcelona Postindustrial / Mari Paz Balibrea -- De la Planificació a les Pràctiques de Producció Metropolitana: Dilemes Polítics sobre la Generació d’Espai Públic Urbà / Jordi Bonet -- Els Fabricants d’Espectacles amb Ocupació Discontínua / Antonella Corsani -- Instint Basic: Trauma i Re-atrinxerament 2000-2004 / Anthony Davies -- Mercats, Antimercats i l’Economia de la Xarxa / Manuel DeLanda -- La Creació, la Intel·ligència, el fet Col·lectiu, zemos98 / Pedro Jiménez -- El Funcionament dels Signes i de les Semiòtiques en el Capitalisme Contemporani / Maurizio Lazzarato -- Fer Negocis i Viure’ls a Barcelona: Espai de Marca, Valor de Marca i Poder de Marca / Celia Lury -- Barcelona i la Paradoxa del Barroc / Jorge Luis Marzo -- Hotel Barcelona / Donald McNeill -- Una Nova pagesia Cultural? La “Política Econòmica de l’Art” Revisitada / Mao Mollona -- La Cara Oculta del Consum / Susana Narotzky -- La Riquesa i la Ciutat / Emmanuel Rodríguez -- In the Mood for Work Pot la representació alterar els processos de valoració del treball cultural? / María Ruido+Jaron Rowan -- Art i Economia: la Creació de Valor en el Capitalisme Cognitiu / Enzo Rullani -- La Lluita Lliure i la Identitat Nacional Mexicana / Adela Santana -- Estratègies Creatives de Patrimonialització de la Identitat - La Marca País / Tristes Tópicos -- Marca País, Mèxic: Únic, divers i més enllàde l’hospitalitat / Joaquin Barriendos -- Marca País, Xile: All ways surprising / Cristián Gómez Moya -- Sostenir el Contacte. Tasca Comunicativa en l’Atenció Domiciliària / Cristina Vega Solís -- Va ser Culpa del Mercat: (explicació dilatòria - acció decisiva - tendència dissipadora) / Marina Vishmidt -- Comprovació de la Realitat: Vivim en un Món Immaterial? / Steve Wright |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
YProductions |
9 (RLIN) |
12895 |
|
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
Catalunya. |
Unidad subordinada |
Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació |
9 (RLIN) |
1347 |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Libro |